Ruilen of retour

RUILEN en/of RETOUR


Veertien dagen afkoelingsperiode
Bij trendsmode.nl kunt u een artikel binnen 14 werkdagen ruilen of retouren. Het is wel van belang dat het product compleet en in de oorspronkelijke verpakking zit. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruilling of geld retour in aanmerking.
Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij de klantenservice.
U kunt uw artikel ook ruilen en/of retouneren in de winkel. Bij retouneren in de winkel krijgt uw u aankoopbedrag binnen 10 dagen terug gestort.

Dit geldt alleen voor aankopen op de webshop. Op aankopen in de winkel wordt geen geld retour gegeven. Daar kunt u alleen ruilen of een tegoedbon krijgen.

Stappenplan ruilen en retourneren
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u de volgende stappen te nemen, zodat wij u retour zo soepel mogelijk kunnen afhandelen.

  1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt u sturen. Dit doet u via de e-mail. ( service@trendsmode.nl)

  2. U ontvangt via de e-mail een bevestiging van uw verzoek.

  3. U ontvangt van ons via de e-mail een retournummer en instructies voor de de verzending van het artikel.

  4. Na ontvangst van uw zending, sturen wij van trendsmode.nl een ontvangstbevestiging via de e-mail.

  5. Wij ruilen het artikel om ( indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van uw wens.

Garantietermijn
Mocht uw product kapot gaan, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is het garantietermijn en garantievoorwaarden van de leverancier van toepassing. trendsmode.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat kapotte producten altijd herstellen door de leverancier.
Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

Defect bij ontvangst
Indien uw artikel direct bij ontvangst al kapot is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als wij het defect niet kunnen verhelpen zullen wij u een passende oplossing bieden.

Stappenplan garantie en defecten
Voor het gebruik maken van de garantie, willen wij u vragen om zich aan het volgende stapppenplan te houden. Zo dat wij u retour zo snel mogelijk kunnen afhandelen.

  1. Meld bij onze klantenservice dat een artikel retour wilt sturen. Het liefst via de e-mail met een duidelijke omschrijving van de klacht. (service@trendsmode.nl

  2. U ontvangt via de e-mail een bevestiging van uw verzoek.

  3. U onvangt via de e-mail een retournummer en instructies voor de verzending van het artikel.

  4. Na ontvangst van uw zending, sturen wij van trendsmodea.nl een ontvangstbevestiging via de e-mail.

  5. Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Kosten
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Trendsmode.nl draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.